zondag 21 augustus 2011

In Orlando

Nadat we over de Turnpike gesjeest zijn,kwamen we aan in Kissimmee waar het ook lekker warm was.
We hebben wat gegeten bij Denny's.Klein beetje maar hoor, ieder een half portie Zesty nacho's.Ik wil niet eens weten hoe groot een hele portie is toen ik deze zag verschijnen.Maar wel ontzettend lekker.

Daarna hebben we de sleutel van de villa opgehaald en met een tussenstop bij Publix voor de eerste boodschappen zijn we naar ons voorlopig onderkomen gereden.En dat viel niet tegen.Mooie villa met 4 slaapkamers,3 badkamers en een lekker zwembad.We kunnen iedere nacht in een ander bed slapen als het moet.
We hebben wat gegeten en zijn daarna kapot naar bed gegaan waarna we vanmorgen om half vijf wakker werden.Ons klokje is nog niet helemaal goed ingesteld.
We hebben lekker ontbeten met aardbeien,meloen en een eitje en zijn op weg gegaan naar Boggy Creek's airboat om een rondje te gaan varen.

Tenminste dat dachten we......het liep ffies anders.Toen we halverwege waren begonnen er ineens allerlei lampjes  in de auto te branden en dat vertrouwden we niet echt.We zijn omgedraaid en naar Alamo gereden en de zaak uitgelegd.Daar kregen we zonder problemen een andere auto mee.( een witte Chrysler convertible)Na een paar kilometer merkten we dat hij wel veel lawaai maakte bij de rechterschokbreker,dus morgen gaan we ook maar met deze terug .

De ride met de airboat was super!!! Lekker hard en ook nog een krododil gezien.Captain Kirk( ja ik verzin het echt niet )zei dat de animals ook niet zo hielden van deze hitte en dus niet zo snel te voorschijn zouden komen.Want heet was het wel.Pfffff wat was ik bij met mijn zonnehoedje.

Daarna zijn we doorgereden naar de Floridamall waar we de rest van de middag hebben doorgebracht in de airco.
We keken onze ogen uit.Wat een winkels zeg.Ook goed voor de creditkaart zo'n mall.En zeker bij M&M world.We moesten en zouden natuurlijk de gratis zak M&M's ontvangen bij besteding van $ 45.Dus je raadt het al,die is binnen.
En speciaal voor Ian:we hebben een automaat voor je hoor!!

Thuis gekomen hebben we lekker gegeten,meatloaf( nee niet degene van Paridise by the dashboardlight) en sla en als toetje hadden we anderhalve gallon peanutbuttericecream. Nee wees maar niet bang,het is niet op gegaan.Hahaha.

Voor zover weer ff een update.Morgen dus eerst de auto omruilen en dan gaan we waarschijnlijk naar Clearwaterbeach.









Wordt weer vervolgd...

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk herkenbaar al die foto's van de Florida Mall.... ik zou zo in het vliegtuig stappen.
    HAVE FUN!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van die auto problemen, maar gelukkig kun je die zo omruilen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt tussen al die MM toch wel even aan je 2 favoriete collega's gedacht he ;-)
    Maar goed dat we hier in de buurt niet van die winkels hebben....niet goed voor mij en mijn bankrekening haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat jullie het zo fijn hebben !
    Gisteren mijn verjaardag gevierd ,met TOMPOUCHEN !
    We hebben lekker overgegeven !Mies en Klas-Jan waren reuze gezellig en hadden nog een prachtige ruiker meegebracht.Mijn egg maakt me blij.Geniet en tot gauw,veel liefs en groeten,

    DJ en JD.

    BeantwoordenVerwijderen